lite svar!

har ragge alltid lindor i boxen?:)
Nej men det var precis efter att han hade longerats =) 

..........................................................................................
kan inte du/ni göra så att ni gör en dag i bilder? :) tex: en bild när ni åker till stallet, sen hämtar från hagen osv ? :)
världens bästa blogg <3
Jo, visst! Men vi hämtar oftast inte våra hästar i hagen haha, men de ska vi nog kunna fixa (: 

..........................................................................................
Vart har ni köpt era höpåsar?
Haha, dem finns lite över allt ;) typ jula ikea och vissa häst affärer ;)

.......................................................................................... 
Hur kmr det säg att du rider henne? :) Ni är så söta ihop ;D
Eftersom ragge inte är ok så bytte jag till henne bara, men annars är det la för att hon inte gått med på lektioner och då har dem frågar mig ibland :)

..........................................................................................
Naw, vad söta ni är tsm! :D Raggis och du är det bästaste finaste och sötaste hästen och ryttaren ever, ni är verkligen ett riktigt bra team! :D
Jo en sak till, hur gammal är du? :) Jag har lix. glömt det! x'd
Aww tack :)
Jag är 15 år & carro 17 fyller 18 i nov. (=

..........................................................................................
sjuuukt fina bilder :) vart rider du ? menar de e så fin bakrund :D <3
Vi har ragge uppstallad på nääs så där rider jag ;) Världens finaste ställe, miljön är underbar :)

..........................................................................................
Ska vi dra igång en frågestund kanske ? ramlar in frågor hela tiden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0