Nu kommer jag ihåg..

.. varför jag jar tyckt de va så roligt att blogga, när jag logga in nu var de en jäkla massa kommentarer och 90 % är faktiskt posetivt och ja dem andra är ju bara att inte se lix. Riktigt taggad för att börja blogga "på riktigt igen"!
---------------------------------------------------------------------------------
Hade massa frågor med men orkar inte svara på alla så tar bara några :)

Hej! Om man ska skicka en idol bild till dej, var ska man skicka den då? :D<3
Idol-bilder, frågor, bilder osv. skickar ni till [email protected] :) Ni kan även adda den på msn!

va fin!
när avgörs tävlingen ?
Tänkte avgöra den nu ikväll! :) Har vart så att de kommit nya röster hela tiden drf har jag dratt på de lite!

hur gör du så att det blir lite suddigt runt bilderna?:)
Drop shadow :) i PS

Hej! jätte fin matchning!
fast det var inte det jag skulle säga. Gör du dina blogg designer själv?dom e jätte fina, jag ska nämligen starta min blogg igen och skulle behöva lite hjälp?
MVH Lo :)
Jaa, johanna har lärt mig hur man lägger in allt på blogg :) så det är jag som gör allt i PS o så!

...........................................................................................................
Ikväll kommer massa uppdate :) så håll er vakna sweeties!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0