onödigt inlägg

Nyss vaknat upp med lisa idag! Hon sov hos mig från igår, rikigt roligt va de fakitiskt :)Först när vi kom hem åt vi en fet middag, och efter de drog vi till Triumfglass och delade på 5 kulor. När vi kom hem kollade vi på Casper, ni vet den spökfilmen? Åh gud den är så hilma fin, hah fick kämpa för att hålla tårarna tillbaka.. till filmen åt vi chips & dipp. Riktig tjockis dag haha.. Lisa åkte hon precis till stallet och jag ska snart käka frulle. Ska på bio och fika i stan senare idag så goa jessica tar han om min pålle. Ibland är det sjukt jobbigt att stallet ligger så långt bort för att inte vet om man kommer hem, typ som idag då mina föräldrar åker till värmland och dom inte kan hämta.. Hade varit skönt med gångavstånd!!

mindre än 2 veckor kvar till skolan nu, och måste säga att jag är rätt nervös fast de ska ändå bli kul, hoppas ba som fan att de är skönt folk... känner ju ingen på min nya skola. har inte ens bestämt vilken skola helt hundra än.. står mellan kitas och engelska. Tror de blir engelska då kitas har dåligt rykte! jaja de löser sig :) MEra upt senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0