Resultat!

Hoppade ju tingan idag 50-60 (en klass)
Det gick bra men fifan vad jobbig hon var, på framhoppningen bara sprang hon och var sinnes sjukt stark!
Inne på banan spelade hon lite tittig men det släppte så nolla i grunden, men haha hon är lite klurig så hon bara sprang iväg men eftersom jag inte korsade min egna väg så blev jag nolla.
I om hoppningen fick jag ett ner men ah samma här jätte svår svängd men jag är nöjd :)
Min ända tanke var att bli felfri i grunden o de blev vi ju ;)
.....................................................................................
Sen så tänkte jag o mamma att vi prövar att ta ut ragge o ser vad han gör och ja jag hann inte ens rida fram innan han stanna så det bar ju ingen idée att fortsätta!
Så imon bär vi av till åby skriver självklart hur det gick när jag kommer hem!
.....................................................................................
Vänta er en välldans massa bilder o filmer o ja massa uppdate ;D


Fina tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0