Resultat

Dagen har inte vart något vidare för mig och ragge men jag har ilfl träffat en massa härligt folk, saknade linn, skattN, ida, lisa mfl. :D Sjukt härligt tjejer!
Men nu till resultaten
L:D+5: Stannade på första hindret ?! 2 gånger, första gången låg vi verkligen helt knasigt men andra gången var han bara riktigt dum. men sen hoppa han resten av banan jätte fint! men aja det vara bara att ta de släppa de gå vidare
L:C: Haha jag red som en idiot kom lite konstigt på 2 hinder men han hoppade fast vi fick med oss en bom.
Men det kändes ändå bra att han inte stanna i denna klassen med :)

Men jag får tänka på att han kom in från bete i förregår och inte tävlat på 2 månader och jag har hoppat en gång på "riktigt" innan denna tävlingen så ah jag är ändå helt okej nöjd men hoppas det går bättre i herrljunga!

Har en massa bilder som kommer upp här ikväll och sen massa annan uppdate och så kommer bidragen till "tävlingen" upp ikväll med :)

haha söt :)
Men håll koll på bloggen för de kommer massa kul :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

hoppas vi träffas snart igen :D<3

2010-08-07 @ 22:55:46
URL: http://lliissaann.blogg.se/
Postat av: agnes

åå jag såg er igår! ni är så fina tillsammans och du rider så himla fint! :)

2010-08-08 @ 09:21:03
Postat av: Lisa

ja det får vi ta och göra :)

2010-08-08 @ 14:27:30
URL: http://lliissaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0