Saker ni inte visste om mig!

*Jag Ä L S K A R disney, asså tecknat, disney channel, animerat och så. jaa jag ska tom. gå på toy story 3 (HAHAH jag o alla små barn typ men what ever, kanske kan ta med mina små kusiner?)

*
Jag är ett hannah montana fan, asså gud vad pinsamt att jag skriver det här.
Men jag diggar hennes musik när hon inte leker för barnslig.

*Jag är jätte mörkrädd.

*Jag tror på spöken och är halvt paranoid, varje dag när jag lägger mig så måste jag sova på ena sidan annars tror jag att det är ett svart spöke bakom mig och ja jag verkligen inbillar mig och typ känner att det är bakom mig om jag inte ligger på ett visst sett. Men sover jag med en kompis kan jag sova hursomhelst.

*Min största fobi är maskar, jag hyperventilerar när jag ser dem typ.
-------------------------------------------------------------------------------
Gud det låter typ som en 4 åring har skrivit det här, men jag kan självklart vara välldigt seriös och så med fast det är bara när det behövs annars är jag en välldigt avslappnad mäniskka som går efter min instink typ.

och juste, jag e lite frusen med ? eller är det fler än mig som andvänder mösser i aúgusti ? ;)
....................................................................................................
Aja men nu ska jag sova eller ah kolla på jackass mitt favvo program typ (; vi hörs imon! good night


Kommentarer
Postat av: tilde - horseaholic - it's a lifestyle

haha disney är bäst! (A) <3

2010-08-26 @ 15:05:31
URL: http://horseaholic.blogg.se/
Postat av: Anonym

hih, jag fryyser också jämt ;S Mössa, vantar, oh dunjacka e alltid skönast ><D

2010-08-26 @ 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0