skynda skynda

hinner inte blogga egentligen, ska på möte snart, typ US möte i stallet och tänkte fixa lite innan :) alltså med chess.
Det som behövs göras är:
Mocka
Göra kraft
Göra hö-påsen till kväll
Borsta och ta fram saker
longera
putsa

Tror jag gör de allt innan utom longeringen, de tar jag efter. Men jag är världens tidsoptimist så vi får väll se vad som hinns med.
Hon är säkert lite trött efter igår och kan ha träningsvärk så då låter jag hennes longeras ca 20 min. Om hon står så blir hon lite stel och dagen efter så får hon sånna dampryck och man vet aldrig vad hon kan hitta på, typ bocka stegra osv ;)


min förra ponny , misss :(
också ett fullblod, älska fullblod :D
// CARROBARRO


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken stolek har ni på era schabrak??

2010-08-30 @ 18:22:35
Postat av: ponnysnack / molly&linnea

fin bild! :)

2010-08-30 @ 20:51:14
URL: http://ponnysnack.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-08-31 @ 21:23:02
Postat av: Anonym

Dock inte renrasigt fullblod va? ;) choice va iaf inte fullblod. Prides morfar reclaim va väl det och pappa prince river men inte choice så det är ju max 75% ;)

2010-08-31 @ 21:31:44
Postat av: Anonym

Hon va iaf förut när hon va på jutis registrerad som

svensk ridponny. :) men jag kan ha fel.

2010-08-31 @ 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0