SRY

Men har haft fullt upp hela dagen! har verkligen inte haft tid för att sitta vid datan.
Men ilfl jag fick hoppa idag ilfl och jäklar vad bra det gick skulle inte hoppa mkt bara hoppa egenom en kombination på 1 m så vi har gjort de innan helgen o han var så fin och framme för skänkeln så jäkla bra va!
mamma tog lite kort ;)
imon ska ja o mamma åka o köpa en film kamera så vi kan filma i helgen :)

haha sött

haha min mamma o ta kort -.- haha så snäll är hon som gör de å så säger hon "jag tror dem blir jätte bra jag bara trycker hela tiden" haha världens bästa mamma<3

NEJ FY FAN FÖR MIN SITS


ja han har varken problem med höjden eller bredden ilfl :)

men nu känns det riktigt bra inför herrljunga ilfl :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ni gillar bilder väll ? för vi har laddat upp riktigt mkt bilder nu de senaste ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ju mer bilder, dessto bättre :D

2010-08-13 @ 00:11:28
Postat av: tilde

haha, jag fattar inte vrf du klagar på din sits hela tiden, jag tycker att du rider skit snyggt!:o<3

2010-08-13 @ 10:05:01
URL: http://tildebergman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltid kul med bilder ;)

2010-08-13 @ 13:47:55
Postat av: lovisa

min mamma är också ur kass på att ta kort :o

2010-08-13 @ 14:18:48
URL: http://admirar.blogg.se/
Postat av: c

ÄLSKA BILDER!

2010-08-13 @ 20:03:57
Postat av: Moa

Jätte fina bilder ! ;D

Postat av: alexandra

jättefina bilder och jätte fin ponny:)

2010-08-15 @ 02:26:25
URL: http://alexandrahultberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0