Svar

Anonym om Mera bilder till folket! ;):
har du nya stövlar?:)
Nej mina pioneer! :)

tilde om sandra träning:
jättefina bilder, är det du som fotat? isf grymt! :D
Jupp! hah tack :)

Emma om Denicesundberg.blogg.se - är ett måste att kika på!:
Hej, har en fråga till Lisa :)
Jo, jag ser att du sitter i en wintec dressyrsadel? Eller ja, jag gissar på det för det ser ut som en sån. Är den sadeln bra? Är ute efter en dressyrsadel och undrar vad du tycker om den? sitter man djupt och stilla i den osv? :)
tack!
superbra blogg!
Jah asså jag gillar ju inga dressyr sadlar och man verkligen vill statsa på dressyr kanske det inte är en sån man ska köpa men om man som mig bara rider lite dressyr eller ah jag har lovat mamma att rida i den en gång vi veckan så funkar den utmärkt! Jag tkr att den kunde vart lite djupare..
tack.

tilde om Bilderna från dressyren :):
det ser riktigt fint ut!:)
ragge går otroligt bra för sin ålder och man kan ju verkligen inte klaga på din ridning.
en liten fråga bara, har du tänkt att satsa enbart på hoppn. eller har du planer att ta lite dressyr också?
kul att veta bara för ni är faktiskt riktigt fina även i dressyren!:D<3
vi tackar!
Nej nu är det så här att vi ska vara med i div III med vårat lilla nääs dressyr lag och första tävlingen går av stapeln den 28 augusti ;) haha wish us luck!
Men efter det så har jag inte tänkt tävla mer dressyr men tränar gör jag regelbundet i dressyr och har alltid gjort, för det är ju tyvär.. haha viktigt även i hoppningen att ha en skolad häst och min mamma är super noga med att jag måste träna dresyr så här slipper man inte undan :P



Kommentarer
Postat av: tilde

roligt med divison III! det komemr säkert gå jättebra! :D

lycka till, lite i förskott dock men ;)<3

2010-08-12 @ 14:21:00
URL: http://tildebergman.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vilka gymnasium går ni på ?:) Skit bra blogg!:D

Frågestund på min blogg, ställa massa fråger:)

2010-08-12 @ 22:41:14
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0