svar på kommentar



Jag har ingen aning om vem du är eller vad du har för relation med Dartanjang, tydligen vet jag mer än vad du det. Dels har han haft mer än 5 ryttare och grejen varför jag tycker synd om honom kan jag ta enskilt med dig, inte över bloggen. Dessutom har han flyttat runt en hel del sen SENASTE tiden.
Tydligen vet du inte heller hur han är som häst...



nu drar jag mig tilll stallet, har inte  vart hemma på hela dagen, bla vart lite på hööks, blev två par thermovantar till vintern, ett par HV polo strumpor och en fårskinns tunnel
ska ut och klättra lite idag :)
/ caroline


Kommentarer
Postat av: emma

jag vet precis vilken häst han är, hur han är att rida, och vilka som har ridit honom. Jag är elins bästa vän, och ja, han har flyttat två gånger på ett år, men det betyder inte att han far illa, och att det är synd om honom. hästar lånas ut och hästar säljs, sånt är livet. Han har det jättebra nu, hos en tjej som verkligen kan rida honom fullt ut. och tänk hur många hästar du har ridit? är det synd om alla dom också då när dom åkte ifrån dig? Herregud, resonera lite som en vuxen människa.

2010-08-29 @ 12:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0