SVAR PÅ TAL


För det första har du aldrig ens sutit ridit eller sett min häst i verkligheten.
för det andra om det enda du ska göra när du kommenterar våran blogg är att komma med BARA negetiv kritik kan du sluta läsa våran blogg, du är bara störande.
Seriöst du vet inte hur ragge är att rida ? Du har inte sutit på han OK fatta bara det.
Jag vet la själv bäst om han blir svårare när han får mer motor eller ?
Men eftersom du är så jävla duktig så kan du väll komma ner hit och rida han :) så får du se för jag tror du rider sååååå bra och sen får du gärna rida ut med för det gjorde jag ju också välldigt fel eller hur!
Så de e bara att komma ner och rida han både i dressyr & ut så får vi se hur många brutna ben du kommer åka hem med!
OH MY GOD väx upp.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Lejon

Hon är bara avundsjuk på er, för att hon själv inte kan rida. Så därför har hon ett liv framför datan där hon ljuger för sig själv hur duktig hon är. ;O

Hatar såna människor, jag är själv med om det ofta, jag har ju inte världens lättaste påwnii liksom, alla tror de kan rida han bättre än mej.

Samma sak som hon tror om dig.

Avundsjuka är dem bara.

Eran blogg är suuuperbäst ! x'D

2010-08-04 @ 11:32:56
Postat av: Sara Wahlund - Hästblogg

Jättefin blogg ni har :)

2010-08-04 @ 13:02:43
URL: http://stallgrasma.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Skriver inte det här för att vara dum mot dig/er eller nåt. Men hon kanske bara sa vad hon själv tycker att det är? Hon sa ju inte att hon menade JUST din häst utan bara vad hon tycker? det är iaf hur jag får det till när jag läser kommentaren :)

2010-08-04 @ 14:23:46
URL: http://sofieslilla.blogg.se/
Postat av: Jennie

Eftersom jag rider på Nääs så har jag sett dig rida på Ragge, och han kan vara väldigt bråkig ibland har jag sett, så hon skryter bara! ;D Jag skulle inte klara av att rida Ragge, för det var skit länge sen jag red ponny, så jag skulle vara ovan.. :P Så jag tror aldrig att hon skulle kunna rida Ragge på "ditt sätt", lixom så som du rider honom, och du rider honom kanon!;D

2010-08-04 @ 14:37:24
URL: http://uteritt.blogspot.com
Postat av: vickan

oj! här överreagerar vi. varför bry sig om det ändå inte ligger någon sanning i det? tråkigt för läsarna att läsa riktigt otrevliga omogna inlägg när bloggen annars är så bra och ni verkar duktiga. ta inte åt dig, ingen annan vet ju hur din häst är när du rider och även om de visste så är det ju ändå upp till dig och inget andra bör lägga sig i.

2010-08-04 @ 15:40:13
Postat av: Klara

håller helt med idg! asså om det ända hon gör när hon läer er blogg är att störa sig på allt och alla så behöver hon ju faktist inte läsa den, det är ett fritt land vi lever i ;)

2010-08-04 @ 17:14:24
URL: http://ponnyhopparna.blogg.se/
Postat av: Nathalie

HAHA den människan kan ju inte vara helt normal! :O

Det är ju fan svårt att rida en häst i form om den är pigg efter som det lätt blir springit och inte jobbat ordentligt med bakkärran ;)

Visst hästan ska la kanske intye gå i under tempo xD

Håller helt klart med dig om hon ska klaga så behöver hon la inte läsa eran blogg!

Du vet ju själv hur din ponny är ;)

2010-08-04 @ 23:18:19
Postat av: Nathalie - Emeli

Oj oj fröken perfekt! :O

Själv rider jag både dressyr och hoppning så jag vet hur en häst ska jobba!

Förlåt att jag använde uttrycket springig :O

Hästen kanske var ganska mkt framåt!

Man kan inte säga något om man inte har sett hästen i verkligheten!

Om man bara ska holla på och klaga så kan du bara sluta läsa bloggen!

2010-08-05 @ 00:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0