tisdaaag

Sjuk idag igen, skulle ju egentligen jobbat denna veckan.. men kan ju inte de nu. Synd är alltid gött med pengar!! Min dator är fortfarande på lagning typ, får sitta vid den vi har i köket nu och den suuuuger! får kanske hem min idag :) Ska till stallet senare idag tänkte ta med kameran, Lallie ska gå markarbete idag, dock är det inte jag som ska rida får ju inte göra de för läkaren.. Min kompis Ulrika ska rida honom! :) slänger upp bilder när jag har fått tillbaka min dator !

Fick även en fråga om när ni får reda på vem som ställde dom roligatse frågorna på frågestunden, de ska jag fixa när jag har hittat en riktig dator! så håll utkik! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0