tredje bloggaren

Tar nu över efter Frida Blomqvist!
Jag är en tjej som heter Caroline Liljenberg och är 17 år, har min häst i samma stall som Lisa, nääs RF.
Har haft lite olika ponnyer genom åren tillbaka men sen två veckor tbx så har jag en storhäst, som heter Duchesse. Hon är bara en liten bäbis, 5 år som är ett rent fullblod, hon är inte startat någon galopp men tränad i Danmark när hon var yngre, tanken nu är att hon ska gå hoppning vilket hon tycker är väldigt roligt :D
Min relation till lisa är väldigt stark, vi har kännt varandra nästan hela livet och är galet bra kompisar, trots att de skiljer 3 år på oss så kan vi umgås som vanligt, kanske för att jag är lite omogen och hon tvärtom :) hihi

jag och min prinsessa (: <3

Kommentarer
Postat av: malin

jättekul med ny bloggare som dessutom har storhäst (:

2010-08-21 @ 14:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0