suger att vara sjuk!

Har suttit inne hela dagen verkligen, har kollat massa tråkiga serier en bra grej med dagen är att jag har hunnit fixa mina naglar, dom har verkligen sett ut som skit nu i sommar, men nu blir de ändring på de!! Var även på sjukhuset idag fick någon invandrar doktor, fattade nada om vad han sa. Pappa fick översätta efter typ, blir så jävla sur att dom inte kan anställa läkare som kan prata svenska. Aja iaf hade jag nogon infektion i helsen och i öronen. Imorgon ska jag egentligen arbeta, men tror jag slipper! Missade uteritten med carro och lisa idag med :( Nu ska jag återgå till mitt glassätande, haha snacka om att jag kommer rulla fram! Denice va snäll och red Lallie för mig idag, Kolla hennes blogg förrästen! Denicesundberg.blogg.se


Min katt som liger och spinner brevid mig nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0