Vattenskooooter!

Förlåt för min dåliga uppdatering idag..
Vaknade runt 11 av att sofie ringde och väckte mig, hon frågade om jag ville åka till havet och åka vattenskoter. Svaret va givet! grymt härlig dag, älskar verkligen havet! Vi åkte till marstrand och kollade på lite goa killar & kläder :) När jag kom hem drog jag till stallet och skrittade ut med jessica, trevligt va de!Nu har jag precis käkat thaimat och ska snart börja att skriva ett brev om mig själv på engelska (som min värdfamilj ska få läsa, hmm vafan ska jag skriva?!) Imorgon blir updateringen sådär ska åka till stan med mamma. måste ha nya kläder till skolan!!! på fredag får ni massa bilder från när jag rider dressyr woho.. eller? tråkigt men sant!

FÖRSLAG OM VAD JAG KAN BLOGGA OM????



Kommentarer
Postat av: jessie

Mycket trevlig uteritt Fridus ;D haha kul vare

2010-08-04 @ 22:36:42
URL: http://jessieedsand.blogspot.com
Postat av: vilma

skriv om din häst, vet typ inget om den :)

2010-08-05 @ 20:28:52
URL: http://hestpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0