Hemma

Glad och ledsen - mest ledsen.
Åkte hem för jullovet nu.
Kommer klara en vecka hemma sedan få utbrott, stör mig redan på att andra säger åt mig hur jag ska göra. Klarar mig verkligen mycket bättre själv!

Det känns så konstigt att lämna hemmet för att åka hem.
Jag har allt jag behöver därnere förutom familjen och hemmet, men det går inte att beskriva för på något sätt så bildar vi våran egna familj därnere.
Visst saknar man vännerna här hemma men endå inte direkt något man tänker på när man väl är där.
Urs titanic moment,
saknar redan och längtar tills det är dax att flytta ner igen.
för att det var sista natten trängde vi oss alla 4 i min och julias dubbelsäng (2 st 90 cm sängar..)
och pratade om det man mest pratar om uppe i lägenheten.. haha, ni kan aldrig gissa =D
Kan ju lova att alla sovde sött efter det iaf ;) eller iaf alla andra för vakna av att man nästan rulla ner på marken, KUL.
Red innan skolan imorse för orkade inte göra det när jag kom hem, fick motioneras lite i ridhuset bara.
duktig kille.
xoxo andrea

Kommentarer
Postat av: din bästavän linnea!

andrewww då..Jag vet att det är jobbigt att leva utan mig men jag tror du klarar 3 veckor! (: <3

2010-12-17 @ 19:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0