Lite sånt som man inte hade tackat nej till..

lite sånt som jag hade köpt dirr om ja hade typ 5 miljader
X blå animo kavaj
X svart bib platta från dyon
X blå jin stigbyglar
X svarta dyontyglar till mitt träns
X eggbett som hööks inte tar in igen fören mitten av februari! *MORR*
X ett guldigt och ett silvrigt swarovskipannband, ett till varje träns (a
X ett guldigt och ett silvrigt GG pannband, samma sak här
X blått RG schabrak
X jin sporrar
X gelpadd
X dyon schabrak
X JW grimma (som passar, har ju en i strl ponny..)
XOXO ANDREA

Kommentarer
Postat av: Johanna, hästar + fotografering = ♥

Jag har ett nästan helst sprillans nya jinsporrar i marinblått till salu :) Mejla mig om du är intresserad, du får dom billigare vid snabb affär :) Superblogg!

2010-12-28 @ 00:41:54
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0