Åh längtar

Galet mycket till augusti då börjar jag träna och tävla igen saknar de dunder mycket!
men ska verkligen lägga ner mycket tid på dressyren i höst, spc när jag ska sätta igång han nu efterbete då ska han varannan dag ridas ut och klättras (visst kan man rida dressyr ute!!) och varannan dag tömköras då kommer han vara sjukt fin efter den veckan, tömkörning är verkligen något jag gillar men ska köpa en så kallad pessoasele till han! han är lite krånglig ibland när man tömkör han ju.
känns som de kommer gå riktigt bra för oss 2 i höst vi är ett riktigt team nu!<3
Bästa Allis följer med till herrljunga och då ska jag debutetra LB är faktiskt lite nervös :o jag brukar inte vara de, men de e en go nervositet av längtan oxå :)

Min favorit bild måste detta vara tror jag! så sjukt fin e min polle (a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0