HATA MYONE!

Sitter och kollar spanien-holland nu! Givet så hoppas jag ju på att spanien vinner.

Va på myone innan jag åkte till stallet idag måste säga att dom är så jäääääääävla otrevliga där. Skulle kolla om dom hade röda jw brallor men de hade dom inte och så frågade jag om dom skulle ta in dom eller nåt så svarar dom as tyket att dom kanske skulle göra de. Kollade även på nytt träns då dom förra gången jag va där hade de dyontränset jag vill ha, men de hade dom inte nu heller så sa hon som stog i kassan att jag skulle gå in på dyons hemsida och kolla upp något nummer och sedan ringa och säga de till dom så att dom kunde ta in de??? de är ju butiken som ska lösa sånt. usch myone är verkligen en butik som jag hatar. Köpte ett par as sköna mh ridbyxor typ gråbeiga as sköna och blåa kl strumpor.

Verkligen skillnad på myone och svenskridsport!! alltid när man kommer in i butiken på svridsport så säger dom alltid hej. Det gör dom sällan på myone. Om man går och letar efter tillex ridbyxor kommer dom och hjälper till tar fram olikamodeller i den storlen jag vill ha! de gör dom inte på myone.. På sr frågar dom alltid om det är något plagg eller stövlar som inte passar om man vill att dom ska ta in en annan storlek de gör inte myone!

FET DISS TILL MYONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Vilka utav dessa tänsen föredrar ni? VAd är det för minus och plus på dom? står och väljer mellan dessa nämligen :)



Kommentarer
Postat av: louise

det första är mycket snyggare!! :)

2010-07-11 @ 21:47:23
URL: http://louiseekatarina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet inte så mycket vad skillnaden är, men det första är lätt snyggast! det andra ser skit fult ut xD

2010-07-11 @ 22:35:02
Postat av: klara

jag håller med :) det första är snyggast! :D tyckte inte riktigt om nackstucket på 2:an :/ men gillade däremot nosgrimman och på det :D

2010-07-11 @ 22:36:57
Postat av: Sanna

De första är jätte bra. Supersnyggt men ändå stilrent, perfa med ett svarowskipannband på de ;) Har de själv de är ur läckert!:D

2010-07-11 @ 23:32:57
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det andra, det trycker inte bakom öronen som många hästar ogillar. Det är annorlunda och coolt. Dock så måste man spänna remmen under ganascherna ganska hårt vilket känns sådär....;)

2010-07-12 @ 09:39:01
Postat av: Anonym

haha dom kanske inte bara tycker om dig :P

2010-07-12 @ 10:48:02
Postat av: Alma

Jag säger som dig! HISS till svensk ridsport och DISS till My One, därimot har dem helt okej grejor..

2010-07-12 @ 16:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0