Min ponny är nog världens snällaste!

"jag letade fan röven av mig idag efter hästarna!, och han stod typ vid ingången, och gick och leta och leta och så gick jag upp till grinden och kollar om dom kommit upp, men nej så jag ropar: för ihelvete hästarna KOM!! och ber ragge lite snällt; snälla ragge visa mig vart dom är, då börjar han springa mot skogen, han stannar och gör Kom tecknet med huvet och jag bah va??
så går han en bit och gör samma sak, så jag springer effter ut på en äng så snubblar jag så stannar han och så springer jag till han och då galopperar hen en bit stannar och väntar in mig springer in på en stig i skogen och gnäggar och där va hästarna"
detta skrev jennifer nyss till mig på msn, fattar ni vad snäll han är och han är OTROLIGT smart :O


Kommentarer
Postat av: Mattis Jansson :)

fan va coolt :D

2010-06-24 @ 21:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0