Ny bloggare

Hejhej.
Jag heter Frida Blomqvist och ska blogga på denna bloggen tilsammans med Lisa.
Jag är 15 år och bor på gränsen till Göteborg, jag har 1 egen häst som står på samma stall som Lisas ponny gör. Jag har ägt min ponny i lite mer än 1 år, han är en import från irland skimmel född 1999. Han har gått LA/LA med föregåenderyttare. Tilsammans har vi startat LB, men just nu tävlar vi LD+/LC då vi hade en stor svacka i vintas då jag tappade lite motivation men nu är vi tillbaka och det känns riktigt bra! Innan jag fick Lallie som min ponny heter så hyrde jag en c-ponny sommaren innan, mina föräldrar bestämde sig för att jag skulle få en egen och vi letade länge men vi hattade ingen som jag fastnade för.. men på våren förra året åkte vi och provred och sen travade han fint genom veterinärbesiktningen 15 maj och jag fick hem han den 17 :)
Jag och Lisa har "känt" varrandra ett rätt bra tag, sen vi va 9 eller nåt typ. Men inte föräns ett årsen så blev vi bätte kompisar. Nu träffas vi nästan varje dag, i stallet, och sen åker vi ofta på tävlingar tillsammans!

Eftersom ni inte vet så mycket om mig och jag vet inte riktigt hur jag ska presentera mig.. Så tänkte jag att ni får fråga på om vad ni vill!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gillar du att göra på fritiden? :)

2010-05-30 @ 10:53:53
Postat av: Anonym

vad brukar du göra på fritien?

2010-05-30 @ 11:16:14
Postat av: Anonym

varför ståre pommy & ryttare på headern istället för ponny & ryttare? :S

2010-05-30 @ 12:37:01
Postat av: Anonym

kan du lägga in ett kort på dig, så man ser hur du ser ut uatn häst

2010-05-30 @ 16:37:55
Postat av: louise olsson

ääääntligen frida! :D

2010-05-30 @ 22:30:33
URL: http://louiseekatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0