Bilder från SRG idag!

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE!

Erika, Evelina och DW-snygging!!

Skolhästarnas stall =)

Erika (<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3) och DW, boxarna ser as små ut men dom är faktiskt stora :)
Novum & Evelina :)

bilderna fotade av en som väldigt gärna ville ha en länkning
stallkompisarna.devote.se


Nu klagar min såkallade älskade rumskamrat på att hon vill ha tillbaka sin dator.
Btw så tror sig emelie oelke och tycker hon är bäst & vill attt jag ska skriva de i bloggen..

XOXO (dött lejon) Andrea

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej! Jag var på öppet hus idag på varbergs ridgymnasium! Det är inte detta va? är det kungsbacka du går på ? Skulle vara JÄTTE kul om du kunde skriva lite om det i ett inlägg! och gärna visa fler bilder på hur det ser ut och så :) ska dit nästa v på öppet hus.

Ha det bra :D

2010-11-09 @ 22:25:12
Postat av: Johanna

Heter DW Don't Worryson och kommer ifrån stuteri MW ? isånnafall hade jag honom på ridläger i sommar ;)

2010-11-10 @ 20:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0