Resultat!

Vilken häst, jag är kär :)♥  Verkligen en Lisa Häst , pigg men ändå lydig och hoppade hur härligt som helst!
Hoppade 2 rundor,en 60 & en 80 (;

Första Rundan: Kändes super på framhoppning och så.
Kom in i ridhuset o hon va tittig och fjantade sig skulle inte gå fram och hoppade lite hit o dit haha :) Men när vi väl kom började hoppa så hoppade hon jätte fint! Fast dok kom vi lite fel på lite hinder och så men jag vågade inte riktigt ta tillbaka henne som jag skulle gjort.
Men vi nollade :)

Andra Rundan: Kändes fin även här på framhoppning!
Kom in i ridhuset och var inte alls lika spänd som första rundan :)
Jag red mycket  bättre och avstånden blev bättre, Nollade även här.

Jag är helt kär i denna hästan asså!

Kameran dampa så varken film eller bilder tyvär!

Kommentarer
Postat av: Frida

Kul! :)

2010-10-24 @ 20:25:08
URL: http://hulistallet.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0