rubrik... vad är de ?



* Ivrig, han blir lätt ivrig vilket leder till att han buffas och sånt!

*överförsvarig mot mäniskor i "hans närhet", han är på vakt för att ingen ska komma i för nära mig typ då blir han sur haha! som idag när jag hämtade han i hagen så ropa jag på han så kom han och en annan häst fast den andra hästen kom från andra hållet men båda var på bäg mot mig men han visste ju att det var han jag ville ha om man säger så.
Så han bara lägger öronen bakåt och typ agro attackerar den andra hästen -.- koko!

*Jobbig att rida ut på! eller jag tycker det är skit kul men en sak som är jobbig e att han störtar med huvudet i mellan åt för om alla andra får springa fort tycker han också att han ska få göra det... Asså tänker att ni sitter där och det går jätte bra och han har as fin galopp och helt plötsligt drar han ner huvudet och gaasar iväg!

*Stark som fan och lite olydig och sjukt envis, ser han gräs och ska ha gräs; jaaa då har man ingen större chans!
Tur att jag också är sjukligt envis haha (;


Men vi tränar ju så klart för att få bort olaterna ;)


* Absolut världens snällaste ponny! Kan iprincip göra vad som helst med han haha :)

*Även fast han är världens snällaste så är han ändå pigg och vaken inte helt död och tråkig utan personlig och vill alltid vara med :)

*Gnäggar alltid när man kommer till stallet, man ropar så svarar han :')

Haha det finns för många bra sidor med han för att jag ska orka skriva alla!

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter exakt som min ponny och då menar jag exakt ;) Både dom dåliga och bra sidorna stämmer.

2010-10-30 @ 17:03:38
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0