Dålig updatering

är sjuk IGEN
eller har ju vart sjuk i 1-2 veckor nu med feber och sånt, också inatt kom världens jävla förkylning så febern steg och ont i halsen, snuva och allt! asså :@@@
ändå ganska bra att jag inte kan rida chess nu, eller asså bra timing för hade aldrig kunnat rida när jag mår såhär ;o min lilla pärla är ganska lugn trots boxvila, de trodde jag aldrig :)
saknar verkligen att få rida!
Red en liten buse igår, Disas ponny, Arraxi heter hon :)
har ingen egen bild (snodde från Disa)
http://lifeofdisa.blogg.se/

disa och arraxi :)

skall kolla idol och lite sånt nu
IMORGON MÅSTE JAG VARA FRISK! dels så kan jag rida, för gipset skall av och sen e de party och denna helgen får ja fan inte missa de!! andrea baby love kommer ju hem också. Ni vet andrea olsson, hon som bloggade här allra först med lisa :D?

på gbg hs i feb
TAGGA INTE LÅNGT KVAR NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/ caroline

Kommentarer
Postat av: Alma

Sjöstjärnans Arraxi? :D

2010-09-17 @ 22:52:49
Postat av: Anonym

är det arraxi från sjöstjärnas ridläger? :)

2010-09-18 @ 09:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0