kära blogg

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejsan svejsan
STILL SICK
men var ju tvungen att rida idag, var där på kvällen när det var lite lugnare, det var ju tävlingar på nääs idag.
Ridpasset var över förväntan faktiskt, trodde jag skulle flyga av minst 500 ggr, men icke sa nicke, satt kvar :) började med att hon dampa när jag skulle sitta upp, typ kasta sig och hade sig ;S men longerade henne lite då ist så hon fick springa av sig. Efter det så gjorde jag ett nytt försök att sitta upp och dåå gick det bra :D Under hela passet kändes hon som en tidsinställd bomb men de gick bra :) hon är så fin min lilla snutta, gjorde lite glädjesprång i galoppen efter ett galoppombyte :D


Visste ni att hon egentligen heter Legend Lazer ? ;) men hon bytte namn när hon kom till sverige , duschesse (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du köpt henne? Ni passa super bra ihop :)

2010-09-19 @ 22:45:18
Postat av: Emma

Legend Lazer vart ju nästan lite coolare namn x)

2010-09-20 @ 19:45:37
URL: http://ejhjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0