Inget internet

Är tillbaka på Höglanda nu. Mitt internet funkar inte på datan här nere så fick låna Landis data en snabbis. därav ingen update. Har provat nya bettet idag, det passade perfekt. Dock var han fortfarande ganska stark men tror det är pga att han inte har så mkt muskler. Han äter som han ska o tränas rätt hårt nu men är endå smal o omusklad. Har därför idag skickat in ett kollamasken prov. Mkt möjligt att han har mask tyvärr.. Om det inte är pga det så kan det vara fällningen som gör att han gått ner i vikt.
Får veta svaret om ca 3 dagar. Har även höjt hans hö - äter nu 10 kg om dagen +att ska börja med b-vitamin igen mot fällningen. Sedan även börja med något för att börja bygga tbx hans muskler. Tack för alla kommentarer ang krafft muskel. Hört mkt negativt och possetivt samt andra alternativ. Ska kolla upp allt ordentligt efter ev. avmaskning.

Dumles vecka
måndag - hoppträning +skoning
tisdag - uteritt om det är fint väder
onsdag - jogga + massage o biolight
torsdag - dressyrträning lite försiktigt pga massagen
fredag - jogga i ridhuset +skritta ut
lördag - tävling lc o lb
söndag - skritta ut


Kommentarer
Postat av: nelly

hej :) jag undrar om du kan berätta hur du gör när du ska tävla och du har dina hästar på skolan , för jag står och vacklar mellan varberg & kungsbacka ridgymnasium för jag har en 6 årig d-ponny som jag tävlar mkt med .. men varberg ligger närmre än kungsbacka men det är det att det inte ha ngt internat och ni verkar ha det så kul på höglanda ! men har ca 13 mil till kungsbacka , så jag undrar . hur gör dina föräldrar när du ska tävla ?? kommer dom och hämtar dig ?

kan man samåka med andra ryttare på skolan ?

finns det några ponnyryttare som hoppar som man isf kunde åka med ? :)

väldigt väldigt tacksam för svar :)

2011-04-03 @ 18:21:58
URL: http://ccchipper.blogg.se/
Postat av: nelly

okej , tack så jätte mkt :)

du & jag tävlar ju på samma nivå haha ;p vi ses på lördag då , harry junior heter min ponny och jag hoppar oxå avd b :) köpt av sissel (bodde oxå tidigare på höglanda) :)



ni verkar ju jättetrevliga och verkar ha grymt kul !!! :D

2011-04-03 @ 18:56:17
URL: http://ccchipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0