Mina grejer i sadelkammaren

Tidsinställt - nu sitter jag troligen om jag inte försovit mig på moppen till fakir.
Tänkte ta och bjussa på lite bilder på mina grejer i skolans sadelkammare.
Tänkte vara ärlig och säga att det brukar se ut så här. Har så mycket saker att det är svårt att få det att hänga snyggt..
Övervänster, Dyon träns med rakt gummibett (där av ej snurrat)
Överhöger, Remontträns från hööks med messingbett (snygg snurrning andrea!..)
Nervänster, några av dumles alla bett. Tror att de hänger ca 8-9 st här.
Nerhöger, påse med ett träns i som skall säljas
Nerhögerhöger, longerlina
Närmare bild på det sjutk snyggt snurrade tränset..
Min rad med grejer. Sjukt skönt att bara vara två klasser på höglanda! Det betyder mer plats till ettor och tvåorna ;)
Längstner, Schabrak, Förbygel o gelpadd
Mitten, Sadel o magplatta (hänger även en graman där)
Högstupp, svart magplatta o longeringsgjord med pessoasele på
påmarken, hink med vatten och svamp, foderhink o ryktväska
Vänster, boots, benskydd och lindor
Nästa höger, putsgrejer
längsttillhöger, alla "ta hand om hästen grejer" mediciner, sårgrejer, temp och en MASSA sånna saker.
Och av någon anledning så tog jag även ett kort på smutstvätten?

Kommentarer
Postat av: MLI DAHLGREN

vart är du och hästarna på helgerna? eller kan du aldrig åka hem ?

2011-04-24 @ 10:15:50
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: Karin

Kan du inte visa alla din bett som du har på skolan, till Dumle i ett eget inlägg och skriva hur de verkar och varför du köpte dem till Dumle, vad var tanken bakom.



Det skulle va intressant dels eftersom du är himla duktig på bett och jag är väldigt intresserad av bett :)

2011-04-24 @ 11:08:31
Postat av: caroline

vadå två klassser ;o ? de finns väll en 1a, 2a och 3a ?

2011-04-24 @ 21:31:41
URL: http://liljenberg.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0