Resultat från igår - utbildningshoppningen med jazz.

Vad ska man säga, allt gick välldigt dåligt.

70 cm, första rundan: Hoppade fint på 1,2,3 och 4, eller fint och fint jag fick ju rida ordentligt för att få över honom men han hoppade ändå, sen så var det linje 4-5 och femman var en danmark flagga vilket var totalt livsfarligt så han lägger in niten och jag flyger. Så otroligt irretarande att jag inte bara kunde sitta kvar.
Aja i vilket fall flög jag av och satte mig lite fint på rumpan inget farligt eller så men störande.
Men eftersom det var utbildningshoppning fick man ju hoppa upp igen vilket jag hade tänkt och göra men då säger en annan att man ska gå ut så jag vandrade ut med grus i handskarna och sand i bakfickorna..
Bjuder på dessa två fina bilderna under tiden haha!


70 cm, andra rundan: Han stod emot något så sjukligt så jag satt och sparakade runt han hela banan men på vägen hade vi kanske 8 stopp ? eller mer kommer inte ihåg så mycket mer än att jag var så otroligt irreterad på han att han inte bara kan hoppa för han tycker inte att det är så läskigt som han tror att han själv tycker (hur lät det?).. Han stannade på flagg-hinderet och ett vitt plank.

Vi kan sammanställa det så här - jag är inte nöjd över min insats men jag är heller verkligen inte nöjd över Jazz insats!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det ser ut att vara en sverigeflagga inte danmark :P

2011-04-25 @ 20:59:25
Postat av: Emelie

A på flaggan hindret har man ju rammlat av honom. haha. Jobbigt att han vägrade så. :(

2011-04-26 @ 06:44:34
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Michelle Sjöö

det är en sverigeflagga? ^^

2011-05-01 @ 19:23:11
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0