Dag 1 - presentera mig och min häst

Jag heter Andrea Olsson som ni kanske förstått ;)
Är 16 år, fyller 17 1 Juni.
Går på Sveriges Ridgymnasium och "bor" även här nere. Egentligen eller ah jag bor i Floda utanför göteborg.
Har ridit sen jag var 4 och fick min första häst när jag var 8. Har haft en B-ponny, en C-ponny och två D-ponnyer.
Tävlat tom. MSV nivå.
På helgerna är jag med mina vänner eller tävlar. Haha typ!
jag och lisa för några år sedan
Min häst heter Carraig Donn men kallas Dumle.
Köpte honom 10 juni 2010.
Connemaravallack född 2005. Import Irland i slutet av 2009.
Tillsammans har vi tävlat tom LB felfritt och målet för iår är att kvalar och starta ungponny sm i höst.
En väldigt pigg ponny men inte het. Väldigt possitiv på alla sätt.
Han hoppar som tusan iaf och är super att ha med på tävling. Absolut inte tittig på hinder.
Väldigt personlig oxå, går inte att bli arg på honom man bara skrattar.
Han är en riktig liten korkad blondin :)


Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Något annorlunda med min häst
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0