Gymnasieval

Jag som precis alla andra 95:or ska ju nu välja gymnasium och jag är helt trött i huvudet utav att tänka på detta först var det en självklarthet att jag skulle gå på KBA srg men nu börjar jag tvivla för har kommit på att det är sjukt svårt att leva på hästarna när man blir äldre och jag vill intre vara hästskötare eller uppfödare utan isf tävlingsryttare och ja det är som sagt svårt och kräver sjukt mycket pengar och bra sponsorer för att få hästar som ska gå dem högsta klasserna - självklart är detta något som är en dröm men ja den är somsagt svår att nå.

Så nu har jag tänkt om helt och vill gå handel och sen vill jag bli en "An independent business woman".
Gå runt där i min svarta kostym med höga klackar och ha ett eget stort företag i NY och bo på en takvåning.
Jag vill vara som Sandra Bullock i the proposal - Fast kanske inte riktigt lika hatad och så ska jag vara Boss (hehe) så ingen kan avskeda/Bestämma över mig ;)

Men jag ska självklart söka in till Kungsbacka så får jag ser hur det blir, jag är ju ganska bra på att ändra mig!

Vad ska ni välja för Gymnsaium ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan bli mer på naturbruk en man kan bli på handel bara så du vet :)

2011-01-14 @ 10:05:58
Postat av: Louise

jag tycker att du ska först och främst ska gå efter din dröm. Tänk aldrig att det inte är omöjligt, för det är det inte !

Du är duktig i hästhantering, rida, och ja, det mesta! Har gått på handel, bytte ganska så snabbt för att det händer typ ingenting, så bytte till ekonomi, mycket bättre enligt mig.

Jag tycker att du ska för det första, satsa på hästarna, bara man är öppen och skaffar sig många kontakter.

Lycka till :)

2011-01-14 @ 16:33:49
Postat av: Frida

Kommer gå samhälle betendevetenskap på en fri skola här i Sundsvall eller på Sundsvalls gymnasium :)

2011-01-14 @ 17:03:01
URL: http://litenryttare.blogg.se/
Postat av: Amanda

fiinns det inte någon hästlinje med naturvetenskap på srg då?:) då har man många fler alternativ efter gymnasiet ju ;)

2011-01-14 @ 17:30:01
Postat av: linda

haha precis så tänkte jag med ;)först gå nått hästprogram o satsa men blev ist handel med praktik flera dagar i veckan för o bli en business women ;) keep it up!

2011-01-14 @ 20:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0