Lisa vart här

Lisa kom igår.
Vi åkte med höglanda gänget in till gbg och åt subway typ.
Sedan tillbaka, var skit trött så gick och la mig medans lisa bekantades med höglandafolket nere i villan.
Dock hade Julia råkat låsa dörren så fick gå utt strax efter 4 för att låsa upp dörren XD
Sedan så fick lisa rida min metalponny.
Fick prova att hoppa lite oxå, han var inte riktigt framme för skänkeln och sög inte tag i hindren så bra i slutet när vi höjde upp.
Annars gick det bra tror jag ?  :)
Strax efter det så drog lisa hem.
Nu har jag åk moppe för första gången på året och handlat på Maxi med martini samt ätit och sånt.
Det var typ min dag :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Du verkar jue duktig med bett och sådär så jag tänkte fråga dig vad man kan ha för alternativbett till en häst som vanligtvis går bra på tredelat? ;)



Han är känslig och lyssnar bra på då tredelat men vill gärna ha något att byta med och det är somsagt det jag behöver hjälp med! :)



tacksam för svar!

tack för en jättebra blogg! :)

2011-01-24 @ 17:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0