Tretorn Advance

jennie om outfit - Marin/brun:

Hej!
Jo, jag undrar vad ni tycker om tretorn advance? :) Tycker ni att dom är fina/fula, bra/dålig kvalité, inte värt/värt priset? :) Skulle vara kul att få veta era åsikter om tretorn. :) Jag har funderat på att skaffa ett par mörkblåa men vill verkligen vara säker på det först så det skulle vara kul att få veta era åsikter, som sagt. :)

Kram!


Jag älskar dem, eller jag her väll en hat kärlek till dem egentligen!
Dem är galet goa att rida i och snygga, men kvalitéen suger så enligt mig är dem inte värda dem pengarna. Men man det brukar ju inte vara något problem att få nya när dem går sönder men det är störande, jag tex. när jag fick mina mörkblåa så var dem sönder när jag bara provade dem liksom - det säger ju sitt om kvalitéen.
Men om du tycker dem är snygga så varför inte liksom ? :)

Det som jag gillar med dem är ju att dem finns i så många färger, men min favorit är självklart dem mörkblåa, fast skulle inte bangat dem ljublåa så sjukt fräcka, kommer ni ihåg att jag hade sånna förra vintern ? :)

nawwiie :) Men ragge passar inte så bra i ljusblått tycker inte jag, bara på vintern när han är grå men inte på sommarn när han är "guldig"!


Kommentarer
Postat av: Camilla- Benlindor ifrån Schockemöhle

Fyra timmar kvar av min tävling! Passa på att anmäla dig innan midnatt för att vinna snygga benlindor ifrån Schockemöhle!

Tävla här: http://camillahastskotare.blogg.se/2011/january/tavla-om-benlindor-ifran-schockemohle.html

2011-01-20 @ 20:31:08
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: NellieB

Nä...inga mer för mej. Ska bara träna i mina röda. D får bli nya på mässan. Men inga tretorn.....



Lisa vi får träffas snart!! =D



2011-01-20 @ 20:39:26
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: jennie ohlson

Tack! :D Jo, dom ljusblåa är skit fräcka. :) Vet du vart man kan köpa ljusblåa? :) eller har dom slutat att sälja dom?.

2011-01-21 @ 07:55:55
Postat av: Patricia

hejsan !



En liten fråga, har du dina hästar ¨på bildal?

2011-01-25 @ 14:51:52
URL: http://paaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0