Trimmning på G!

Ska snart dra mig ner till ridhuset och trimma igenom pollen inför hoppningen imorgon!
Ska göra något slag av bomövning i galopp samt rida igenom ordäntligt på volterna.
+ att ha gramanen.
Fick ett önskemål om att jag skulle filma när jag hoppade med graman - så om någon snäll lägenhetssjäl följer med ner så blir det film på det.
Fast tvek, när man bor med 4 latmaskar så blir det som det blir.. Haha ;)

hahaha , såg att lisa laddat upp bloopers.
Här får ni en supersnygg bild på mig och dumle

Kommentarer
Postat av: soifa

hahha skön bild!

2011-01-12 @ 14:42:01
URL: http://sofiaaxh.blogg.se/
Postat av: Disa

Andréa - Du verkar ju kunna det här med bett så jag har en liten fråga :)

Min ponny blir sjuukt stark när vi rider ut, hon drar typ ner huvudet.. Så jag tänkte skaffa ett lite skarpare bett till henne, nu rider jag bara med tredelat. Har funderat på pessoa eller pelham, men vad tycker du? :)

2011-01-12 @ 17:51:12
URL: http://lifeofdisa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Nå så söt :D haha!

2011-01-12 @ 20:28:42
URL: http://loviisaslife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har en fråga till dig Andrea som skulle vara snällt om du tog upp i bloggen, jag har en häst som jag rider på två delat, men han är väldigt stark på de när jag hoppar och rider ut, finns de något bett som skulle passa bättre? han är inte jätte jätte stark men ibland får jag inte stopp.

Tacksam för svar! :)

ps: älskar bloggen !

2011-01-13 @ 23:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0