Utrustning


Jo självklart kan jag de, brukar inte tänka på priset när jag gör outfits utan tar det som jag tycker är snyggt!

Satte ihop lite "billigare" grejer om man får säga så som jag skulle kunna tänka mig, och jag tycker denna är jätte snygg! :) Schabraket ska jag nog köpa, fanns i brunt också :) för om jag inte minns helt fel brukar väll horze ha en monter på mässan GBGHS ? hoppas dem tar med sig dem schabraken :)

Det är helt sjukt hur mycket pengar man kan lägga på utrustning eller iaf ja hehe :) Men det är så kul och det finns så sjukt mycket snygga grejer!

Jag var tvungen att räkna ut hur mycket min och ragges utrsutning kostar mest för skoj skull - så tar min tävlings outfit!
Ridbyxor: 1000 kr
Skjorta: 500 kr
Kavaj: 2600 kr
Stövlar: 2999 kr
Väst: 1100 kr
Hjälm: 6200 kr
Sadel: 16000 kr
Schabrak: 800 kr
Padd: 900 kr
Sadeljord: 900 kr
Träns: 1000 kr
Martingal: 1000 kr
Pannband: 1600 kr (det kostade mer en dem vanliga swarovski pannbanden för det var både guld och silver)
Benskydd: 1200 kr
=36899 kr.

Shit, fy vad mycket men så som sadel och träns är egentligen inte nödvändigt att räkna med.
kanske ska sälja all min utrustning och köpa en häst `? ;) haha eller vad säger ni

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du gjorde en billig också :) <3

2011-01-10 @ 22:25:57
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Johanna Grant

sen har du ju 2 par tretorn å flera schabrak? (; <3

2011-01-10 @ 23:13:02
URL: http://johannagrant.shapemeup.se
Postat av: Sanna Olsson

haha lite kul att pannbandet kosta mer än tränser xd hahah :D

2011-01-11 @ 22:45:38
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0