Dagens ridpass - Ragge

Red honom uppe i kullahagen och jag kan verkligen säga att gammla Ragge var tillbaka och han var pigg o kry som vanligt!

I början var han så jobbig som han brukar vara när jag rider ute på honom men då var jag bestämde och lät honom inte vinna så känndes som om vi kom över den jobbiga tröskeln.
Efter det hade vi roligt, ingen ridning med skyhöga krav utan vi bara lullade runt lite i alla gångarterna samt några härliga och saknad ponny-rejs. ouups vad sa jag nu... men ibland måste man släppa lite på kraven och ha SKOJ! Och det hade vi verkligen men under dessa 2-3 gångerna vi busade lite så busade han till det lite extra - alltså komponerad han det hela med några härliga bocksprång.
Efter ridpasset kan man säga att han var extremt nöjd med sig själv, man verkligen det på han för när man ger han långa tyglar och klappar honom så liksom gungar/ruskar han till hela nacken/huvudet och öronen står rakt fram.

Både bilder och film ska fixas.

trött bebis plutt efter att ha sprunigit runt i det höga gräset, det tar på krafterna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh han är så fin!! kommer bli superkul att se bilderna sen! är så glad för er skull att det ordnade sig! :') Har även en fråga:

hur lång är du? och jag undrar även om du tycker att jag är för lång för C-Dponny? jag är 165 cm lång :) eran blogg är grym, kramii

2011-06-13 @ 21:21:34
Postat av: Estrid

Vad fin han va i den färgen på schabrak och luva!:)) Och söt va han med..:D<3

2011-06-13 @ 21:59:14
URL: http://ejls.blogg.se/
Postat av: Rode

Det var ju hel coolt med de blåa nyanserna, riktigt häftig outfit:)

2011-06-15 @ 00:34:40
URL: http://coriniz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skulle vara intressant att veta vad du har för kamera. Om du kunde lägga ut ett inlägg om kameran osv.

// Emelie :)

2011-06-15 @ 21:02:23
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0