Diss


Dagens första diss går till denna Lamicell hjälm, jag är verkligen inte förtjust i den, har inte vart det sen jag såg den första gånden och är fortfarande inte de.
Vet inte riktigt var det är jag inte gillar med den men något är de, tycker den ser lite plastig ut och att ränderna ser ut som reflexer.
Sen är det än annan sak om man passar i den men ändå inget jag skulle köpa om jag tittade efter en ny hjälm.




Dagens diss #2 går till att rida/tävla i liknande tröjor som på bilden,
jag tycker att det ser extremt slarvigt ut och sportigt ut, jag i har inget emot sportig ridutrustning men detta ser så "hej jag kommer precis från träningshallen, hann inte byta om..", Nej inte alls snyggt om ni frågar mig.

Ta nu inte detta för personligt alla läsare och rusa inte upp er till ert yttersta, detta är endast min personliga åsikt och jag har all rätt att uttrycka mig!
Ni måste tåla att vi har åsikter precis som alla andra, ända skillnaden är att vi har en stor blogg där alla krigar för sitt egna skinn.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag tycker också lamicell hjälmen är skitful även om jag har en, men specialbeställde min blingad, och enda hjälmen jag passar i så jag gillar den endå! :)

2011-06-13 @ 23:56:10
URL: http://aagneshansson.blogg.se/
Postat av: Natalie - hoppryttare.wordpress.com

Ränderna ÄR Reflexer ;) Den är mycket snyggare än lamicell transformer.. Dock är T i svart och lackad helt okej.

2011-06-14 @ 01:09:53
URL: http://Hoppryttare.wordpress.com
Postat av: Elena

Gillar inte heller adidaströjorna. Helt okej i stallet då de är ett bra sportplagg som andas, men ite okej att tävla i dem, inte ens på lokal nivå, ser fett B ut

2011-06-16 @ 00:40:46
URL: http://elenalundgren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0