God morgon!

God morgon alla underbara läsare.
//Lite outside the box-inlägg men jag behöver lite hjälp//
Idag har jag ingen skola för ikväll ska alla niorna iväg på supé så större del av dagen kommer ägnas åt att - duscha, sminka (jag som aldrig har smink kommer väll få kämpa i evigheternas evighet för att få det någorlunda bra..) och fixa hår osv. Har ingen aning vad jag ska göra av allt mitt hår, ni har ju säkert sätt på bilderna att jag har långgt och tjockt hår så min fråga är om ni har något bra tipps om hur jag ska sätta upp de ?

Inget stall för mig idag alltså, var inte där igår heller, saknar min bäbis!
Igår tömkörde mamma honom och han skötte sig, underbart!
Äntligen ska han få börja tömköras 1 gång i veckan så han bygger upp alla muskler över rygg- och rump partiet.
Idag har Jenny hand om honom och hon ska rida lite dressyr skulle jag tro och det ska bli jätte roligt att höra vad hon tycker om honom, hon har inte ridit honom på jätte länge.
Men alltså kan jag inte lova att uppdateringen blir på topp från mig men jag ska försöka sticka in lite inlägg mellan allt.

Jenny & Ragge

Jenny, Ragge & Jag

Kommentarer
Postat av: Jenny

Han var helt underbar att rida och Lisa du har gjort ett fantastisk jobb med honom. Utan dig och mamma hade han aldrig varit där han är idag.Jag har ridit mycket ponnisar under åren men aldrig suttit på en ponny som är så fin i munnen. Han har ju alltid varit härlig och rida men nu var det ngt speciellt med steget, han trampar på på ett helt annat sätt nu. Han är ljuvlig. Ser fram emot nästa gång. <3 <3

2011-06-10 @ 09:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0