Hoppträning 14/6

Hann verkligen inte skriva om träningen igår. Från de att ja kom hem så hade ja 10 min på mig att fixa mig innan vi skulle ut igen.
Hur som helst så gick de faktiskt rätt bra igår! Var lite besviken på att vi va i stora paddocken dock, hade velat hoppa något högre egentligen..
Vi körde mest markarbete och lydnad på lägre hinder, något som han går super på nu.
Sandra tyckte att de va kul att se oss och att se hur himla välriden han har blivit. Det är nog svårt för er läsare att se skillnad då ni typ bara ser tävlingsfilmer där han är lite extra taggad. Ska dressyrträna på lördag och då kanske ni vill se film?
Men det är alltid roligt med bra kritik, speciellt från Sandra som jag har tränat för sedan jag var 7 år. Hon kan min ridning utan och innan.

"När du kommer hem idag vill jag att du ska lägga dig ner och kolla upp i taket och bara tänka Fan vilket bra jobb jag har gjort. För det har du verkligen"

Kommentarer
Postat av: Karin

En fråga som inte hör till inlägget men Dumle har ju ganska stort huvud tror jag du har nämnt så jag undara vilken storlek på det remonttränset du har ifrån hööks är och om det är ett bra träns :)

2011-06-15 @ 19:13:04
Postat av: Jossan

så snyggt du matchat ridbyxorna och stigbyglarna!

nästan exakt samma färg ju! :)

2011-06-15 @ 20:23:18
URL: http://nevereveryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0