Ni gör mig så glad!

Det är så roligt att få så mycket beröm från er, ni är så snälla och positiva och det är sällan nu för tidan det ramlar in elaka kommentarer mot mig och Ragge.
Oftare och oftare får jag medelanden på FB, inlägg på era bloggar och fram för allt kommentarer om hur fina vi är tillsammans och hur mycket ni beundrar mig att jag kämpat så som jag gjort osv - TACK TACK TACK!
Ni är helt enkelt dem bästa läsarna som finns, thats it!
Ni ska veta att jag också tar åt mig och blir lika glad av alla era fina ord.
Blev extra glad när jag läste detta inlägget, tusen tack.
Är lite sugen på att börja på de inlägg som kommer bli någon/ra sida/or långt om min och Ragge krångliga väg.

Det här är sjukt, här sitter jag Lisa 15 år och är en förebild för andra tjejer, shit det är skrämmande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0