Oj dålig uppdateringen och strykit mig i e...

Oj dålig uppdateringen och strykit mig i en täving. Igår var det sommar slutning vilket ledde till att jag var med mina kompisar och inte satt vid datorn. Idag hade jag faktiskt anmällt mig till en lokal l:c1 på gråbo men igår bestämde jag mig för att rida innan tävling mest för att han inte ska vara så spännd osv, och tur var väll att jag red för det gick inte bra. Och det var inte ''fy vad dåligt de gickt'' utan ''herre gud det här känns inte bra hans känns inte alls som vanligt!'' , jenny sa även att han hade stått emot i förre går också men inget hon reflekterade över då hon inte ridit honom på så länge så hon vet inte riktigt hur han ska kännas. Så vi har faktiskt bokat tid på åby redan på torsdag, visst vi kanske överreagerar men jag kommer ALDRIG chansa med honom igen. Men jag ska rida varje dag fram tills dess så slutar han så avbokar vi Tiden - men som sagt det säkra före det osäkra. // Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0