Resultat

Drar ett sträck över allt, över allt som heter dressyr!

Framridningen; Han var super fin verkligen och mina förhoppningar växte även fast motståndet var välldigt svårt, många utav tjejerna red L:An som var efter också så de flesta hade super fina ponnysar men jag och Ragge skulle tävla mot oss själva idag.
Men han var som sagt jätte fin och mjuk under framridningen, lyssnade både fram,bak och åt sidorna!

Väl inne på banan dog han, spännde sig och fjantade sig osv.
Har inte så mycket att säga om ritten mer än att det känndes katastrof och att jag gjorde välldigt mycket som en dressyr dommare inte vill se skulle jag tro..
Men det vi gjorde bra blev det bra poäng på men allt annat var bara att slänga i sopptunnan.

Vi fick bara 55,? % och jag är allt annat än nöjd, det var inte bara mitt fel idag han var riktigt löjlig i vissa lägen, tog han inte skänkeln först så tog han inte för hållningarna senare så det var ... kaos.
Men om vi nu ska se det från den positiva sidan så kom jag ihåg programmet!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Min häst gör precis likadant :( Så jäkla tråkigt när det först känns som om det faktiskt kommer gå vägen...

2011-06-06 @ 16:12:46
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0