röda byxor, röda byxor..

Fick en kommentar om något tipps om att matcha om till röda ridbyxor.
Både jag och Andrea äger varsit par röda ridbbyxor, mina är av märket Kingsland och hennes är från John Whitaker, måste bara säga att röda ridbyxor är så RÄTT!
Men kan tyvär missbrukas av vissa och över matchas..

Marint schabrak funkar perfekt till och en marin eller vit pike.
Union jack schabraket är i högsta grad för min smak men jag ska inte sticka under stolen med att jag rider med röda byxor och de schabraket själv.

Här har jag det med ett marint J.W schabrak med röd och vit passpoal.

Här har andrea de till ett marint med ljusblå kant, funkar också prima.

Kommentarer
Postat av: cornelia

tusentack!!

2011-06-12 @ 18:01:15
URL: http://horseweekend.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är så snyggt att ha röda ridbyxor! ;)



Skulle inte någon av er kunna göra en outfit till ett par röda tretorn advance? Hade varit super gulligt av er isåfall.



KRAM

2011-06-12 @ 21:33:48
URL: http://juliaolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0