Visste ni att..


Visste ni att Ragge är extremt fotogenisk, det är inte ofta han ser speciellt sur ut på bildern jag lägger upp på honom eller hur ?
Det är faktiskt välldigt roligt och fota honom för han ställer upp sig så gott som prefekt och bara fram med öronen och ser allmänt söt ut.
Han har nog lärt sig att den där stora svarta grejen ska man se så söt ut som möjligt till, jag menar han blir ju fotad så gott som varje dag!

Dock är det desto svårare att fota honom när han har gräs i sin närehet för det finns ingenting som han tycker om så mycket som gräs förutom mig då da.. hehe!

Jag menar hur fin är inte denna bilden? Allvarligt jag smälter.

Så här ställer han sig när kameran kommer fram, fram med öronen, smila med ögonen och SHOOOOT!
Charm-knutte.

Kommentarer
Postat av: LindaA

aww vilket charmtroll till häst du har :') Min ena ponny gör exakt samma sak hihi^^

2011-06-02 @ 17:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0