Vi går all in'

Lägger allt det förflutna bakom oss, alla gånger det gått dåligt nu släpper vi det och blickar framåt !
Jag ska börja om på nytt och bara ha det som var bra med mig i bagaget.
Måste sluta tänka och börja rida och gör det som vi är bra på - sammarbeta. Det är en toppen ponny jag sitter på jag får inte slarva bort hans kapacitet. Jag har alla förutsättningar för att få han riktigt bra.
och denna igång sättningen gör oss gott, han blir så stark och stadig och kommer dessutom bli extremt lydig.
Visst, vi har en lång väg att vandra men tillsammans klarar vi allt så är det bara!

Så dags att glömma bort det negativa och tänka positivt, och sen på de dagarna det går dåligt får jag tänka tillbaka på dem roliga minnerna vi har tillsammans för det tjänar ingenting till att gräva ner sig och bara se svart.
Vi har vart med om en händelse som jag aldrig kommer glömma, det har gett mig mycket erfarenhet men har vart extremt jobbig - men vi lägger det tråkiga bakom oss, nu.

Jag ska göra allt jag kan och lite till för att detta ska gå hela vägen. Han är känslig min prins, han behöver verkligen mycket kärlek och bekräftelse och det är ingenting jag kan ta ifrån han, det är hans personlighet.
Jag måste komma ihåg detta, jag måste ge han den tiden han behöver annars kommer det inte funka det vet både jag och han.
Vi går all in, beacuse he is the world's greatest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0