Dressyr träning.

Är på väg till Lisa nu, mamma ska rida Indy och jag ska rida Ragge och jag hoppas jag kan få hjälp av Lisa idag med för det behövs mer än någonsin känns det som.
Har ingen aning vad jag vill öva på, om inte allt..
Vill bara säga att Lisa är den bästa Dressyr tränaren någonsin, det är näst intill magi, gör jag som hon säger blir det som det ska, varför kan man inte rida så hemma ?!
Hoppas att jag idag kan åka hem riktigt nöjd med både min och Ragges insats för förra träningen kändes inte jätte bra.
Men tror i vilket fall att det är välldigt bra för Ragge att komma iväg emellan åt så vi inte är fast på samma ställe hela tiden.

En charmig bild på Lisas fina häst Indy från i sommras när mamma hade hemma honom på nääs i en vecka eller om det var 2. 
http://www.lisaperssondressyr.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0