Resultat

Åkte rätt ut i skogen till Falbygden. Tog ca 2,5 timma från kungsbacka.. Segt!
Menmen, det var storm och svin kallt när vi kom dit! Hade ju inte tänkt på att ta med tjockare täcken/ländtäcke så vi fick låna ländtäcke av wissens och han fick ha dubbla stalltäcken i transporten.
Förklass LB
Det var dåligt underlag i ridhuset och väldigt många halkade i svängarna. Jag red rundan väldigt långsamt och försiktigt (tom. travade i svängarna i omhoppningen). Förstod inte riktigt dom som satsade gärnet när man vet att underlaget är kasst..
Hur som helst nollade grunden. Till sista i omhoppningen så ville jag ta ett till och han hoppa av så vi kom ett tidigt och han landade på bakbommen. Mitt fel helt och hållet! Kom iaf 4 på det.
Lagklass LB
Fick en bättre runda denna gången, nu hade dom nämligen vattnat mellan klasserna och underlaget var bra. Började med att han var skum på framhoppningen, det blåste nämligen storm så han galopperade med spännda hamstersteg typ! Inne på banan så nollade vi. Vi stannade dock inte till omhoppningen eftersom vi har så långt hem. Men det var bara 8 felfria och 9 placerade så jag strök mig och tog mitt 8onde pris.
Laget slutade på 3e plats med 4 fel!
Mamma kan fortfarande inte hålla tyst när hon filmar så fick bli musik på denna med..

Kommentarer
Postat av: Anna

Lagrundan var superfin!! :)

2011-05-03 @ 08:16:17
Postat av: Lovisa

Det såg jättefint ut!:)

2011-05-03 @ 14:32:04
URL: http://ponnytavling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0