Schools out.

(lite outside häst mallen men måste berätta lite om mina lättnader)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Sista provet är gjort inget mer att plugga till, har bara en sista inlämmning men den är snart färdig!
Sen är ALLTING klart, hur skönt är inte de ? Sommarlovet kommer sitta så fruktans värt gott iår, förra året behövdes det knappt men nu efter sista året i 9an så är man rätt så slutkörd.
Sommarn kommer bli så underbar, ska umgås med de bästa vännerna som finns och åka ut på massor tävlingar och i slutet ska jag äntligen få börja hoppa om allt går som det ska (nästan så man längtar till sommarlovet slut bara för de..haha)

För ovanlighetens skull bjuder jag på en liten ego-pic ;)

Ni vet väll att ni också hittar mig på - Elisabeth Ågren @ FB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0