Tisdag

Började dagen med en sovmorgon, första lektionen började 20 i 1. Skönt! Mindre skönt är dock att jag har världens huvudvärk.. Men ska snart bege mig ner för att rida min fyrbenta vän, tror att jag ska försöka ge mig ut i paddocken idag om underlaget funkar att rida på! Går ett kravlöst pass i en halvtimme hade jag tänkt. Hade även tänkt att ställa mig och beta honom lite idag, har inte varit så bra väder + att han lite gräs i sin hage så har inte tatt mig tid innan till att lägga någon stor vikt på det.
Imorgon blir det markarbets träning och på torsdag ska han vila.
även sverige visar framfötterna idag och levererar super väder!

Kommentarer
Postat av: Emeli

Superväder?

Här har det blåst som attans :( Visserligen så blåser det typ alltid här i Skaraborg men.

2011-06-01 @ 02:40:10
URL: http://solitarymoment.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

fin bild :D

2011-06-02 @ 12:59:16
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0