Today

Senare ska jag åka till stallet för att rida Ragge och fixa allt med honom.
Ska ju somsagt rida ut idag, och det får nog bli kläder efter väder, spelar ingen roll om det regnar ute - JAG SKA UT!
Men om det nu blir så att vädret vänder och det blir fint väder kanske jag kan ragga upp en fotograf så kan vi ta lite bilder på ängen.
Funderar på att sätta på honom pessoat och ge det en andra chans för att slippa våran eviga envishet kamp vi har när vi är utanför the box, Sist jag red honom på det hade han fortfarande anlag till att stanna så då var det ingen bra kombination men nu tror jag han skulle funka bättre på det!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja vi vill se bilder :D

2011-05-17 @ 12:47:33
URL: http://hau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0